úterý 23. února 2016

Můj rok 2015

Rok 2015.. Řekla bych, že to byl rok úspěchů a skvělých zážitků. Když se nad vším zamyslím, ničeho v tomto roce nelituji. Člověk se přeci jen učí chybami. Vím, že už je druhý měsíc dalšího roku, ale skoro nestíhám a tenhle článek mám rozepsaný už docela dlouho a konečně jsem si našla čas ho dopsat.


Leden
V lednu se toho moc nestalo, byl to takový neutrální měsíc. Jedna z těch více zajímavějších věcí byla, že se můj strejda vrátil z Dakaru 2015. Jel ho poprvé a hned se umístil 20., což byla pro všechny skvělá zpráva a jeli jsme ho společně všichni přivítat na letiště.




Únor
Únor už byl o něco zajímavější. Byla jsem po dlouhé době na koních, což jestli někdo neví, jezdím už 11 let, je to jeden z mých největších koníčků. Také se konal koncert Eda Sheerana, na který jsem sehnala lístky asi týden před konáním, upřímně, od té doby, co jsem věděla, že tu Ed bude jsem si to hned zapsala do diáře a prostě jsem měla pocit, že se tam nějak dostanu, no a nakonec, díky mé kamarádce, která měla lístky, jsem se dozvěděla o jedné holčině, která svůj lístek chtěla prodat, takže jsem se tam nakonec dostala a jsem za to strašně vděčná, protože to byl úžasný koncert, vidět obyčejného 'kluka' pouze s kytarou, jak dokáže udělat takovou show.



Březen
V březnu jsem byla s taťkou na jeden den ve Vídni, protože si tam potřeboval pracovně něco zařídit, takže jsem ho vlastně strávila chozením po městě, sama, což mi vůbec nevadilo, upřímně jsem to velice užívala, protože Vídeň je jedno z mých nejoblíbenějších měst, co jsem kdy navštívila. Dále bylo v březnu zatmění slunce, které jsme pozorovali ve škole. Tento měsíc jsem i začala chodit do posilovny, sice ne nějak často, ale aspoň něco. S taťkou potom na jeho narozeniny jsme si vyjeli na Karlštejn,upřímně to není tak, že bysme se jeli podívat přímo na hrad, ale měly jsme půjčené nové auto a chtěly jsme se projet. V ten samý den se také konala oslava taťkových narozenin s lidma z Taekwonda.






Duben
1. dubna byl apríl, naše třída se rozhodla (teda pouze holky), že přijdeme do školy v pyžamech. Do školy nám dorazily trička deváťáků. A začalo být poměrně teplo, já osobně miluju jaro a podzim, takže jsem začínala mít čím dál lepší náladu. 30. dubna jsem poprvé viděla nové hříbátko, co se narodilo ve stáji, kam chodím jezdit. Duben byl prostě takový celý pohodlný, neutrální, ale zároveň veselý.






Květen
1.-3. května jsem byla na chatě, což znamená hlavně na koních, se školou jsme poté 5. jeli na exkurzi do vězení. Ve škole jsme se fotili a jelikož jsme byly deváťáci, tak nejenom, že jsme měli normální fotku, ale také jsme dělali jednu na 70.-80. léta. 14. května jsme byli s mamkou na semifinále v hokeji, kde hrálo Bělorusko s Kanadou, což byl obrovský zážitek. 14. května se mi také narodil bratránek, takže jsme se na něj jeli se ségrou podívat k Apolináři, tu budovu mám strašně ráda, protože je ve stylu staveb staré Anglie. 22. května jsme vyráželi se školou do Anglie, kde jsme byli týden, jeli jsme do Yorku, s tím, že jsme bydleli v rodinách a různě cestovali. 











Červen
V červenu se uskutečnil koncert One Direction ve Vídni, kde jsem byla s mamkou, s tím, že jsme tam přespali a další den jsme měli sraz s kamarádkou, která pracuje ve Vídni. Po cestě tam jsme jeli přes Brno a protože se do Brna jen tak nedostanu, stavili jsme se v čajovně SKOG Urban Hub, kde jsem si dala domácí levandulovou limonádu. Ve škole jsme končili, takže jsme měli rozlučku a šerpování a poté večer jsme šli všichni do pizzerie se najíst. 1. června, kdy už byly prázdniny jsme jeli s taťkou do Rakouska k jezeru Attersee s obytňákem, kde bylo nádherně, jeden den jsme si řekli, že to celé jezero objedeme na kolech, takže jsme najeli asi 49,3 km.






Červenec
Ze začátku jsme ještě byli v Rakousku u jezera Attersee, kde jsme také jeli do Salzburgu, kde jsme chodili po památkách a jednoduše se procházeli po městě. Když jsem se vrátila z Rakouska, byla jsem asi týden v Praze a poté jsme jeli na soustředění s Taekwondem, které bylo na čtrnáct dní, hned poté jsme jeli s mamkou na chatu na tři týdny, kde byla náplň mého dne akorát koně a odpočinek. 







Srpen
Ještě pořád jsme byli na chatě a jeli jsme s mamkou na víkend do Německa do Passau, kde jsme byli na lodi Swarovski, kde bylo vše z těch krystalů, či co to je :D. Když jsme se vrátili do Prahy, dva týdny jsem docházela do jedné stáje, kde jsem pomáhala a nakonec, poslední týden prázdnin jsem měla klid, abych 'načerpala' sílu do školy. 





Září
Pro mě docela dost náročný měsíc, nastupovala jsem do nové školy, nový lidi, nové prostředí. Konala se také svatba mého stejdy a největší věc tohoto měsíce je samozřejmě to, že se mi narodila sestřička. A také jsem měla narozeniny, ničím jiným tento měsíc zajímavý nebyl. 



Říjen
V říjnu se odehrála Velká Pardubická, což byl jak pěkný zážitek, tak i příšerný. Hlavně protože tam vidíte věci, co nejsou v televizi a občas to opravdu není pěkný zážitek, to tady ale nechci rozebírat. Jinak nic zvláštního se za tento měsíc nestalo, tak přidám aspoň nějaké fotky. 






Listopad
V tomto měsíci jsme jeli s kamarádkou a našema mamkama do Bratislavy na výstavu Titanic. Konal se také seminář a zkoušky z Taekwonda na černé pásky, které jsem naštěstí po velkém stresu udělala :) 







Prosinec
V prosinci se toho také moc neodehrálo, procházky po Praze, chalupa atd. Těsně po Vánocích jsme jeli na chalupu, kde jsme byli až do nového roku. 





A to je nejspíš vše. Jsem ráda, že jsem mohla v klidu dopsat tento článek, protože bude hezké se v budoucnu podívat zpět na nějakou rekapitulaci. Tento rok bych ohodnotila jako jeden z nejlepších. Obdivuji vás, jestli jste tento článek dočetli do konce a hezký zbytek dne :)