čtvrtek 6. listopadu 2014

What I Love About Cold Rainy Days?


Jak jsem už psala ve více článcích, miluju podzim! A s tím i deštivé a chladné dny. To samozřejmě neznamená, že nemám ráda léto. Ale na těchto dnech je pro mě něco speciálního. Mám lepší náladu než většina lidí. Ale pořád nesnáším vstávání. Postel je ráno tak teplá a všude okolo je vždycky taková zima. Ale tenhle článek je o tom co na těchto dnech mám nejradši. (Jenom bych ještě chtěla podotknout, že všechny obrázky jsou z We Heart It).



Jedna z nejlepších věcí která může být je zasednout ke krbu zabalená v dece. Bohužel máme krb jen na chalupě na horách, to ale znamená, že když tam jedeme, tím spíše si ho užívám.


Další věc je čtení knížek. Miluju knížky a čtení, no a co je lepšího než si sednout, když venku prší k pootevřenému oknu a začíst se do dobrodružného děje vaší knížky. 


Horké čaje. Nikdy bych si v létě neudělala dobrovolně čaj. Proto v tomto období nastává jejich éra. A já jich piju neskutečně mnoho.



Jak s čajem, tak je to i s kávou. Pumpkin Spice Latte je v nabídce ve Starbucks jen jednou období v roce, takže toho musím co nejvíce využít. 



Další je sledování seriálů. Začala jsem se dívat na American Horror Story. Je to zajímavý seriál, sice se na to koukám jen když jsem zabalená v peřině, abych si kdykoli mohla zakrýt oči, ale hrozně jsem si ho oblíbila. 


Jako další jsou svíčky. Já osobně miluju Yankee Candle. Mají velký výběr vůní, a vydrží dlouho. 


A jako poslední je čekání na vánoce. Tenhle rok se na ně těším už od začátku října. Nemyslím dárky a podobně, ale hrozně se těším na vánoční atmosféru. Když přijdete domů z velké zimy a voní vám všude vánoční stromeček. Vůně pečení perníčku a všechno okolo. 


Doufám, že se článek líbil :)