sobota 1. listopadu 2014

Ladybox - Říjen

Ahoj. Dneska to bude recenze říjnového ladyboxu. Je to můj první ladybox a objednala jsem si ho hlavně ze zvědavosti a proto, že hodně lidí si ho chválí. U mě je to tak padesát na padesát, hlavně proto, že bych si většinu z těchto věcí nekoupila, ale aspoň vyzkouším něco nového.




Jako první je tady Nude Illusion Make Up od Catrice. Mám odstín 010 Nude Ivory, který je opravdu světlý, ale vzhledem k tomu, že bude zima, tak se bude hodit.


Další je Bronze Shimmer od kosmetiky W7. Má zlatý podtón a na mě je až moc oranžový, ale vždy se dá využít jako oční stíny.


Cestovní zklidňující micelární voda od Vichy Pureté Thermale 3 v 1. Tato micelárka je vhodná i pro citlivou pleť. Obsahuje termální vodu s posilujícím a regeneračním účinkem.


Vlasové tonikum od Biotin Repair Scalp Tonic. Oživuje a revitalizuje vlasy a obnovuje vitalitu a zdraví pokožky hlavy.


Tělové mléko od Palmer's s vysokým obsahem kakaového másla.


Jako poslední je tady vzorek Vichy Idealia Life Serum. Je to první sérum od Vichy pro pleť zkoušenou životem pro nevídanou proměnu kvality pleti.

Doufám, že se článek líbil :)