středa 29. října 2014

Berlín - Haul

Ahoj. Včera jsem se vrátila z Berlína, kde jsem byla od neděle do úterý a řekla jsem si, že udělám haul.

Primark


První věc, co jsem si koupila v Primarku jsou tyto Ultra Soft Super Skinny Jeans. Hrozně dlouhou dobu jsem chtěla tzv. "plísňáče" a když jsem viděla tahle, tak jsem je prostě musela mít.




Další je tohle Coca Cola tričko, které má přišité krátké rukávy.


Čistě šedé tričko. Miluju celé černé, šedé a bilé trička, takže jsem byla strašně ráda, že jsem takovéhle našla.


Další věc je Vaseline. Je to limitovaná edice Paint the town. Moje mamka má strašně ráda Vaseline s aloe vera, kterou já zase v lásce úpně nemám, ale když jsem viděla tuhle, tak jsem si řekla proč ji nevyzkoušet. Dobře jsem udělala, protože je úžasná!


A poslední věc z Primarku jsou tyto ponožky s miniony. Viděla jsem je když jsem stála ve frontě a hned jsem si je vzala.


dm Drogerie


Koupila jsem si Baby lips electro v odstínu Strike A Rose. Všechny moje baby lips co mám jsou z té originální kolekce, v Berlíně měli jen tento odstín electro kolekce, ale co se dá dělat.


Poté jsem ještě zahlédla tento Fit me! anti shine foundation stick, který jsem si chtěla koupit už dlouho.


Douglas


Už dlouho sháním NYX jumbo eye pencil v odstínu Milk. Do každého Douglasu, kam jsem přišla byla vyprodaná. Napadlo mě, že by tady mohla být. Moc jsem tomu nedávala, ale když jsem uviděla plný stojan jen těchto Milk, spadla mi čelist a hned jsem jednu popadla.


Doufám, že se článek líbil :)