čtvrtek 16. října 2014

Welcome.

Ahoj, vítám vás na mém blogu. Chtěla jsem si ho založit už dlouho, ale nikdy jsem se k tomu popravdě neměla. Řekla jsem si, že napíšu pár faktů o mě.




1. Jmenuji se Veronika Břeňová
2. Je mi 15 let, narodila jsem se 29.09.1999
3. Baví mě psaní
4. Miluju knížky
5. Jezdím desátým rokem na koních, tedy od konce svého čtvrtého roku
6. Můj taťka trénuje na školách Taekwondo, takže ho už od malička dělám a občas mu pomáhám na trénincích
7. Miluju Anglii a angličtinu
8. Jednou bych chtěla bydlet v Anglii
9, Jsem závislá na Youtube
10. Miluju Zoellu, Alfieho Deyese (to skloňování je divný), Joe Sugg, Tanyu Burr, Jima Chapmana, Tylera Oakleyho, Amandu Steel, Claudiu Sulewski, Maddi Bragg, Bethany Mota a další..
11. Miluju cestování
12. Byla jsem v Egyptě, Tunisku, Djerbě, Anglii, Německu, Slovensku, Maďarsku, Polsku, Francii, Rakousku, Belgii a Nizozemsku
13. Miluju Starbucks
14. Miluju jídlo, hlavně pizzu a makronky
15. Bydlím v Praze
16. Byla jsem na koncertě Justina Timberlaka, One Republic, One Direction a Hurts
17. Chci na Eda, ale to asi nehrozí
18. Miluju svíčky
19. Miluju podzim
20. Neskutečně se těším na Vánoce a vánoční atmosféru
21. Miluju sníh tak první dva dny po tom co nasněží a pak už mi leze na nervy
22. Dívám se na americký seriály víc než na český, jako například Pretty Little Liars, The Vampire Diaries nebo The Big Bang Theory
23. Nesnáším vstávání
24. Miluju značku Benefit
25. Miluju déšť
26. Oblíbené aplikace: Instagram, Snapchat, Spotify, We heart it, Youtube, Polyvore, Rain Sounds
27. Úplně žeru Camerona Dallase
28. I svoje nejoblíbenější knížky nemůžu číst víc jak jednou, jak vím o co jde tak mě to nebaví
29. Mám rozvedený rodiče
30. Mám malou sestřičku, Anetku je jí rok a půl a úplně nejvíc ji miluju
31. Mám u taťky stafordšírského bulteriéra, jmenuje se Dex a je to největší láska a nejlepší kámoš, který mi vždy pomůže
32. Miluju a zároveň nesnáším horory, většinou strašidelný části přetáčím
33. Radši bych se jmenovala Veronica a mít přezdívku Nica
34. Miluju hm, Topshop, Lush, Sephoru, Douglas. Luxor, Ikeu
35. V počítači mám hrozně málo místa a strašně mě to štve
36. Nesnáším lidi co dělaj zbytečný pomluvy
37. Nesnáším hádky s kamarádkama
38. Jeden z mých vzorů je Lou Teasdale
39. Mám její knížku The Craft
40, Mám knížku Wreck This Journal malý i ten velký, do malýho jsem ještě ani nečárla a v tom velkým mám jen pár stránek protože si ho nechci tolik zničit
41. Miluju Divergecnci, přečetla jsem všechny tři díly
42. Miluju ledovou kávu
43, Ze starbucksu mám ráda nápoje podle ročního období. Na jaře karamelový frappuccino, v létě refresha, na podzim pumpkin spice latte a v zimě gingerbread latte
44. Bojím se budoucnosti
45. Jsem v devítce a chci jít na obchodní akademii
46. Miluju dýňovou polévku
47. Miluju nakupování
48. Vetšinu mých outfitů tvoří černé džíny
49. Hrozně moc bych si chtěla polepit zeď polaroid fotkama, ale to bych musela mít polarid camera
50. Jo a úpně nejvíc nesnáším křupání prstů!!