středa 22. října 2014

Sweater Weather TAG

Ahoj, dneska to bude můj první tag. Miluju podzim, tak jsem říkala jsem si proč tento článek nenapsat. Jenom bych ještě chtěla dodat, že otázky i fotky jsem našla na internetu, protože mám v pokoji špatné světlo a je to takhle podle mě lepší.





1) Čaj, káva nebo horká čokoláda?
Podle toho, na co mám zrovna chuť

2) Jaká je tvoje nejoblíbenější podzimní vzpomínka?
Vzhledem k tomu, že žádnou specifickou vzpomínku nemám zrovna z podzimu. Miluju ale podzimní procházky. Venku když je na zemi plno barevného listí, tak mě to vždycky nabije takovou energií.

3) Jaký trend v líčení preferuješ na podzim - tmavé rty a nebo výraznou linku?
Spíše tmavé rty

4) Jaké je počasí tam, kde bydlíš?
Dneska zrovna hodně pršelo. Miluju tohle počasí!

5) Nejvíc nošený svetr?


Je z hm. Už ho mám od minulého roku. Je hodně oversize a má kratší rukávy, které preferuji, hlavně teď, když ještě není taková zima. (obrázek je ze stránek hm)

6) Lak na nehty, který tenhle podzim miluješ?


Je to sephora color hit nail polish v odstínu Nude shot. Dostala jsem ho k nákupu na dny Marianne. (obrázek jsem našla na googlu)

7) Skinny jeans a nebo legíny?
Určitě skinny jeans

8) Kozačky nebo UGG?
Kozačky

9) Oblíbená podzimní TV show
U mě se to asi nemění, takže Pretty Little Liars nebo The Vampire Diaries

10) Jaká písnička tě zaručeně dostane do podzimní nálady
Nejspíš 'Even the darkness has arms' od The Barr Brothers

To je pro dnešek vše :) doufám, že se líbilo :)