sobota 18. října 2014

Interbeauty 18.10.2014

Ahoj
Dnešní článek bude něco v podobě haulu a shrnutí interbeauty. Musím říct, že jsem si to představovala trochu jinak. Ale jsem ráda, že jsem tam šla, protože jsem si pořídila pár krásných věcí.




Jako první jsme se šli do hlavní haly, kde jsem narazila na stánek s kosmetikou Sleek. Pokoušela jsem se najít paletku očních stínů Au Naturel, kterou jsem si dost dlouho přála, ale přišlo mi, že tam měli snad každou kromě této. Takže první po čem jsem sáhla byla Contour kit, do které jsem se na první pohled zamilovala.



A nakonec jsem si vzala ještě Brow kit, na kterou jsem si dělala zálusk také dlouho.



Chtěly jsme jít dál ale ještě jsem si všimla, že tam prodávají štětce od Real Techniques. Tuhle značku mám velice ráda od té doby, co jsem si v anglii koupila jejich stipping brush. No a dnes jsem nemohla odolat ani já a ani moje mamka. Skončila jsem tedy s Miracle Complexion Sponge a Blush Brush. No a jak už jsem říkala,ani moje mamka nezůstala pozadu a koupila si Retractable Bronzer Brush, který je teď nově v nabídce.







Potom jsme si to jen tak procházely a jediné stánky, které nás zaujaly byly s Jourdanou, musím říct, že kosmetika Jourdana mě vůbec nezaujala, ale prodávali tam tvářenky od Milany, takže jsem si jednu koupila, abych jí vyzkoušela. Skončila jsem s odstínem 03 Berry Amore, která mi tak jako jediná vyhovovala.



A jako poslední jsme se stavovaly u stánku RYOR. Mamka si nakonec nakoupila plnou tašku a já jsem si koupila bázi (primer) pod makeup.






To je pro dnešek vše :)