neděle 22. února 2015

Ed Sheeran - 12.2.2015

Takže Ed a jeho koncert.. Jak to popsat ve zkratkách?? Jo asi už vím.. Je to vtipnej, dokonalej, talentovanej kluk, který je jedním slovem dokonalý! Upřímně jsem ani nevěděla, že bych mohla jít na jeho koncert, ale tři dny před koncertem, když jsem honila kamarádku, která na něj měla lístky, že mi musí zavolat z koncertu ať z něho mám aspoň něco. Začalo to na mě doléhat, protože když jsem se konečně rozhodla, že tam chci jít, byly lístky už vyprodané. V úterý, tedy dva dny před koncertem asi ve třičtvrtě na sedm ráno mi ta samá kamarádka napsala, že její kamarádka prodává lístek na Eda. Nemohla jsem tomu uvěřit. Měla jsem reálnou možnost vidět tohoto zrzavého angličana na živo. O den později jsem se s ní sešla aby mi ho prodala. Musím říct, že když jsem jela potom slístkem v kabelce zpátky domů, hlídala jsem si jí jako asi nikdy předtím.
Najednou už byl čtvrtek, den koncertu. Ne, nemusela jsem tam být ve dvanáct už jako někteří lidé, z jednoduchého důvodu. Měla jsem VIP lístek, který jsem ke všemu získala jen o deset korun dráž, než lístek na stání. Nakonec jsem tam dorazila chvíli před sedmou a šla jsem se usadit. Ano, byla jsem tam sama, což mi vyhovovalo.
Okolo půl osmé , přišel Ryan Keen, předskokan který byl dokonalý. Až na to, že skoro nikdo neuměl texty jeho písní, takže nikomu nezbývalo nic jiného než 'hltat' jeho písničky s otevřenou pusou. Okolo čtvrt na devět odešel a po půl deváté přišel na pódium malý zrzek s kytarou a úsměvem na rtech. Když začal zpívat první písničku 'I'm a Mess' začaly se mi hrnout do očí slzy. Nemohla jsem uvěřit, že jsem se dostala na jeho koncert. Bavil se s publikem, vtipkoval, byl prostě dokonalý. Jedna z nejlepších věcí, co mě taky na něm uchvátila byla, že neměl žádný doprovod a na pódiu jen on a jeho kytara. Jedna z nejlepších chvílí byla když začal zpívat 'Thinking Out Loud', na plátně za ním se promítal jeho videoklip k této písničce. A pak samozřejmě písnička 'Sing', Ed dokázal rozezpívat celé publikum. Jenže to byla jeho poslední písnička, takže když končila, tak už odešel, dav ale nepřestával zpívat a tak jsme všichni ještě asi minutu zpívali refrén, protože každý doufal, že by ještě mohl naposledy přijít. Nicméně se tak nestalo, takže se všichni draly k východu jak supy. Vím, že to byl jeden z nejlepších zážitků v mém životě a doufám, že sem zase někdy přijede.















Doufám, že se článek líbil :)