středa 22. dubna 2015

What's In My Travel Makeup Bag

Ahoj! Dneska je to dva měsíce, co jsem přidala poslední článek. Za to se omlouvám, ale nebudu nikoho zahrnovat výmluvami. V každém případě je tenhle článek 'Co je v mé cestovní makeup taštičce'. Samozřejmě, těch věcí je víc, než abych každý den všechny tyto věci někde nosila, ale je lepší toho mít víc než míň.




Taštičku, kterou používám je tato od Benefitu, mohli jste ji získat, když byly v září Dny Marianne a koupili jste v Sephoře dva nebo více Benefit produktů.


První věc je tady od Bee Natural balzám na rty s příchutí manga. Voní příjemně a když si ho dáte na rty, vypadá jako lesk na rty, čehož já osobně moc fanoušek nejsem, ale aspoň krásně hydratuje.


Další věc je opět balzám na rty, tentokrát od eos. Vyzkoušela jsem už asi čtyři, ale tento, konkrétně s příchutí sweet mint je z nich nejlepší.


Jako bázy pod makeup používám the POREfessional od Benefitu. 


Makeup od Rimmel London Wake Me Up. Je to jeden z nejoblíbenějších makeupů z drogérie. Má v sobě jemný glitter, ale i přes to vypadá přirozeně.


Další věc je pudr od Macu Studio Careblend Pressed, Jediné, co o něm asi řeknu je, že je dobrý a zmatňuje. 

¨

Ano, další pudr, tento je od Benefitu, tento je sypký (nevím, jak to jinak nazvat). Je skvělý na cestování hlavně proto, že jeho obsahem je i štětec (nachází se ve spodní části), který je na svou velikost je opravdu dobrý.




Další tři věci jsem shrnula do jedné, protože jsem už o nich psala v článku 2014 Favoutites (tady), jsou to prdukty od Benefitu, první je bronzer Hoola, na který nedám dopustit, a další je potom Dandelion a Rockateur, to jsou tvářenky, a ano beru je vždy obě dvě s sebou.


Korektor od Max Factoru, který mám teď nově, ale je to jeden z nejlepších korektorů, co jsem kdy zkusila.


Na obočí používám vždy jen pudr od Sleeku z paletky Brow Kit, kterým si je jenom trochu dobarvým.



Jako řasenku tady mám Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara od Estée Lauder. Velký kartáček, velký objem, není co dodat.


Když dojde na paletku, kterou bych si měla vzít kamkoliv, je to vždycky tato Naked Basics od Urban Decay.


Jedna z věcí, která je dokonalá pro více věcí je i benetint od Benefitu, je skvělý, jak jako tvářenka, tak i na rty.


Poslední věc z dekorativní kosmetiky je rtěnka od Rimmel London lipstick by Kate v odstínu 03. 



Poslední dvě věci jsou z péče, první je od Vichy Normaderm Global anti - imperfection hydrating care, jednodušeji řečeno hydratační krém. A úplně poslední věc je od Biodermy Sébium AKN, který vlastně má napomáhat pleti proti akné.

Doufám, že se článek líbil :)