sobota 20. června 2015

Collective haul - England, Vienna

Ahoj :)
Rozhodla udělat haul, protože jsem, jak jsem psala v minulém článku, byla se školou v Anglii a taky jsme jeli s mamkou do Vídně, kam jsme jeli na koncert One Direction. Abych to nějak obhájila, tak výlet do Anglie byl dárek k narozeninám a Vídeň byl dárek k Vánocům. Na konci je ještě pár věcí, které jsem si koupila tady v Praze.



Jako první tedy začnu u Anglie a konkrétně u Boots, je to drogérie, prostě něco jako dm, ale prodává se tam i dražší kosmetika jako Chanel, Benefit atd. Už strašně dlouho jsem si dělala zálusk na tento bronzr. Je od značky Soap&Glory. Má dvě strany, jedna je taková matná až s mírně malými třpytky, a druhá strana je více světlejší a obsahuje trošku více glitteru, až trochu jako rozjasňovač. Upřímně nechápu, že jsem si tento bronzer tak oblíbila, protože miluju matné bronzery, ale je to opravdu jeden z nejoblíbenějších produktů z drogérie. 




Další je znovu produkt od Soap&Glory a tentokrát je to tvářenka 'Love at first blush', je krásná, tvoří ji čtyři narůžovělé odstíny plus jeden do bíla, který vytváří krásný efekt. Jediné co mi na této tvářence moc nesedí je to, že se třpytkami opravdu nešetřili. A proto když nanáším tuto tvářenku, musím být víc než dost opatrná, abych si udržela přírodní makeup.


Ještě chvíli se u Soap&Glory zdržíme a to s těmito třema mini produktama. Jsou v cestovním balení, takže perfektní na cestování, ale také, když chcete, třeba jako já, vyzkoušet více produktů a nevyhodit za to přes dvacet liber. Jako první je Hand Food, což je vyživující krém na ruce, je dokonalý protože stačí když si dáte na ruku opravdu malé množství, vystačí vám to úplně v pohodě na obě ruce. Další je 'The Righteous Butter', což je krém jak na ruce, tak na nohy, a vlastně na celé tělo. Má skvělou konzistenci a je trochu hutnější. A jako poslední je 'Hand Maid', což je antibakteriální gel na ruce. Zase, troška vám vystačí úplně v pohodě na jedno použití. Kdybych měla mluvit o vůni, všechny tři produkty mají podobnou vůni, kterou opravdu neumím popsat, je taková sladší.


Jako další jsou lip butters, neboli másla pro rty. Jeden mám od The Body Shop s příchutí 'Beurre a Leveres' (upřímně, nevím jestli je to název příchuti, nebo 'lip butter' v jiném jazyce). A druhý od Nivei s příchutí vanilky. Jestli bych si měla vybrat mezi těmito dvěma lepší, rozhodně si vyberu ten od Body Shopu. Je více hutnější a příjemnější na rtech a i jestli jde o balení, tak se rozhodnu stejně. Ten od Nivei se hůře zavírá, vzhledem k přítomnosti vzduchu v plechovém kontejneru.


Další věc je Carmex, který jsem si poprvé koupila když jsem byla před rokem v Londýně, a když mi asi po deseti měsících došel, byla jsem jak bez pravé ruky. Rovnou jsem si tedy koupila radši dva. 


Jako poslední věc z Boots jsem si přivezla tento korektor 'Lasting Perfection' od značky Collection. Taky jsem o něm věděla ještě dříve, než jsem přijela do Anglie, protože anglické youtuberky a blogerky ho opravdu vychvalují. Když jsem ho ale uviděla, neudělal na mě veliký dojem, takže jsem si ho nevzala, ale zrovna ten den večer přidala Zoe aka Zoella nové video, kde právě tento korektor používala, a zase ho začala vychvalovat, tak jsem se další den vrátila a koupila jsem si ho. A musím říct, že toho nelituju, je dokonalý na zakrytí kruhů pod očima, ale i nedostatky pleti, začervenání, nebo pupínky. 


Další zastávkou byla další drogérie Superdrug. Tato drogérie prodává stejné věci jako Boots plus další kolekce kosmetiky jako třeba lesky na rty a laky Tanya Burr, Little Mix, a nebo Zoella. Vybrala jsem si taštičku na makeup, kterou navrhla Zoe. Je úplně dokonalá, ať mluvím o barvě, nebo povzbudivého textu 'Just say yes'. Zoe je známá i tím, že se trápí panickýma záchvatama a že pomáhá ostatním se s tím vypořádat, proto mi i příde, že návrh této taštičky je úplně dokonalý.




Další zastávka byla Primark, koupila jsem si tam jedno tričko z kolekce 'Hogwarts' (Bradavice z Harryho Pottera, kdo by nevěděl). A tuto kabelku, která mi přišla úplně dokonalá, je obyčejná koženková, trošku do bohemian stylu.






Jela jsem si tam i pro nějaké knížky, z asi čtyř, které jsem si chtěla koupit jsem sehnala bohužel jen dvě. 'The Pointless Book 2' od Alfieho Deyese, který je na youtube pod přezdívkou 'Pointlessblog', je to něco jako 'Wreck This Journal'. K této knížce je i aplikace, která funguje tak, že naskenujete stránku, která je označena, a ono vám to buď ukáže tu stránku jak vyplnil Alfie, a nebo vás to odkáže na video. Druhá knížka 'It' od Alexy Chung. Alexa Chung je modelka, módní ikona a v této knížce vypráví o svém životě, svých inspiracích a co jí v životě posouvalo dál. Tuto knížku jsem přečetla asi za tři hodin, když jsme jeli autobusem zpátky do Prahy. A poslední 'The Lost Duchess', je to vlastně knížka z Poundlandu 'obchod, kde stojí vše jednu libru), takže ano, dala jsem za ní jen jednu libru. 


Jako jedna z posledních věci, co jsem si s sebou přivezla z Anglie, je Vogue. Bylo zlevněné o 50%, takže stálo jenom dvě libry, ale upřímně, žádné skvělé věci jsem se nedočetla. Je to sice tlustý časopis, ale prvních asi dvanáct stran je plné reklam, pak následuje obsah, zase asi osm stran reklam a žádné zajímavé články jsem tam opravdu nenašla. Nevím jestli je jen tento díl slabší, ale rozhodně mě nezaujal. 



Ve Vídni jsem si jako první věc koupila od Macu Pro Longwear Paint Pot v odstínu Painterly. Je to krémový stín a dá se také použít jako báze pod oční stíny. Z drogérie se tomu podobá od Maybelline 24h Color Tattoo. Jenže je u nich jeden problém a to, že mají všechny odstíny se třpytkami a ani jeden pleťové barvy. Musím říct, že od doby, co jsem si ho koupila, nepoužívám nic jiného, ať už jako stín a nebo podkladovou bázy.



Jako další věc je sada 'How To Look The Best At Everything' od Benefitu. Obsahuje miniaturu 'the POREfessional', což je báze pod makeup. 'Hello Flawless Oxygen Wow' makeup. 'Boi-ing' korektor v odstínu 01 a 02. A jako poslední 'Hello Flawless' pudr s malinkým štětečkem. Kromě 'the POREfessional', který mám doma v plném balení, jsem ani jednu věc z této sady nezkoušela. Zatím mi vyhovují všechny. Až na to, že pudr je 'natvrdo' vsazený do krabičky, takže se s ním nedá cestovat, kdyby byl stejně jako korektor třeba vsazen do plastového kontejneru, bylo by to samozřejmě lepší, ale to nic nemění na tom, že produkt samotný je dokonalý.


Další je tričko z Manga. Mango se stalo mým nejoblíbenějším obchodem, to mi připomíná, že jsem zapomněla ještě na jedny šaty, které jsem si tam koupila. Je to obyčejné šedé bavlněné triko.



Teď už tedy krátce, co jsem si koupila normálně v Praze. Dost dlouho jsem si chtěla pořídit nějakou paletku od Too Faced, nejdříve jsem si chtěla koupit 'Natural Matte', což je skoro stejná paletka, ale všechny stíny jsou matné. Jenomže jsem ji v žádně Sephoře nenašla, tak jsem si nakonec pořídila 'Natural Eyes', musím říct, že ji používám teď více jak mojí Urban Decay Naked Basics, což jsem si nikdy nemyslela, že by se mohlo stát. A pigmentace těchto stínu, PANEBOŽE!! Opravdu dokonalé. 


Další věc je od Nars, tvářenka 'Deep Throat', tuto tvářenku si přeji od Vánoc a až teď, po půl roce jsem se konečně dokopala k tomu si ji koupit. Obsahuje trochu třpytky, ale není to tak viditelné jako třeba u té od Soap&Glory. 


Poslední věc z dekorativní kosmetiky je tužka na oči od Clinique. Dostala jsem jí od mamky spolu s miniaturou olejíčku na obličej, protože si chtěla koupit řasenku a měli ji v tomto balení, akorát že tyto produkty nepoužívá tak mi je dala. 




Z pečující kosmetiky jsem si koupila Vichy Hyaluspot, mám už druhé balení a opravdu můžu doporučit. Natřete tento gel večer na pupínek a přes noc se zlepší a nebo je rovnou pryč. Potom dále od Vichy termální vodu, bude léto a tato voda vás osvěží, a usadí vám makeup na místo. A poslední je Eucerin Kuličkový deodorat.





Začíná být přes den vedro a já neměla skoro žádné kraťasy, měla jsem jedny džínové, už asi dva roky a pak nějaké na cvičení. Proto jsem se stavila v h&m a jak můžete vidět, tak se mi podařilo nějaké sehnat. 


A jako opravdu už poslední věc je Deník Malého Poseroutky: Výlet Za Všechny Peníze. Mám všechny díly a tím pádem, když vyšel tenhle, už z principu jsem ho chtěla. Sice ho mám přečteného za tak dvě hodiny, ale upřímně když čtu tuhle knížku, je to jako kdyby mi bylo zase devět let. 

Ještě bych chtěla podotknout, že je to Collective Haul, to znamená, že jsem vám tady ukázala věci co jsem si koupila za asi dva měsíce, a opravdu, všechnu kosmetiku atd. si platím ze svých peněz.

Užívejte si zbytek víkendu, a posledního týdne školy. 

Hezké prázdniny :)