neděle 13. září 2015

Denně používané produkty

Vím, že poslední článek byl 20. června, ale byl konec školního roku, pak prázdniny, teď začínám střední a upřímně, vůbec nestíhám. Dneska to tedy budou moje každodenně používané kosmetické produkty.
Makeup nosím většino ve všední dny a nebo prostě když někam jedu, ale kdybych napříkla měla spočítat kolik dní za celé prázdniny jsem měla na sobě makeu, zvládla bych to na jedné ruce. Tento článek je něco jako taková makeup routine, bez toho abych vám ukázala jak makeup vypadá na mě, ani není proč, moje rutina je velice jednoduchá a lidi ani často nepoznají, že mám na sobě vůbec nějaký makeup.


První věc je teda báze pod makeup. Tato je od Benefitu ze slavné kolekce PORE fessional. Jak už název říká, měla by minimalizovat póry, ale vzhledem k tomu, že mám jen malé, není to zase tak moc poznat. 


Jako další věc používám Bigger Than BB Big Easy. Zjednodušeně BB cream od značky Benefit. Koupila jsem si ho teprve před pár dny a úplně jsem se do něj zamilovala. Je s liquid-to-powder, neboli čistě pudrovým efektem a je pravda, že když jsem začala používat tohle, zapomněla jsem se párkrát napudrovat a přes den mi to vůbec nepřišlo. A jako další plus navíc má SPF 35, což se jen tak nevidí.


Když už používám korektor, použiju tento korektor od Maybelline Anti-Age Rewind, nevím co bych o něm napsala, je to dobrý korektor, sice je menší zádrhel, že ho nemůžete koupit v Čechách, ale na to že stál asi deset euro odvede svou práci dobře.


Ke konturování, jako první používám tento Chubby Stick Sculpting Contour od značky Clinique, který také nepoužívám moc dlouho, ale stejně jako u předchozího produktu jsem se hned zamilovala. Koupila jsem si ho, protože jsem ho viděla u jedné youtuberky Emily Canham, která si ho také oblíbila a je to její 'svatý grál'. Stejně tak se stalo i u mně. I když vypadá tato barva děsivě (tedy apoň pro mně), je to prostě dokonalý, Stačí, když si ho dáte opravdu málo, jen nakreslete lehkou rukou čárky od ucha ke koutku rtu (tip: naneste ho jen takové tři až čtyři cm od ucha směrem k ústnímu koutku, aby vaše kontura byla přirozené a ne moc výrazná), poté si vezměte nějaký štětec, může to být i ten co používáte na makeup a začněte ztrácet. Další místa kam nanést bronzer v tužce jsou velice jednoduchá, a to taká, že je nanesete tam, kde konturujete s normálí pudrovým bronzerem (např. na dolní čelisti, okolo čela, po stranách nosu a klidně i na krku). 


Abych dodala ještě vetší dojem opálení, pozor, nemyslím tím něco nepřirozeného, tam kam jsem dala svůj bronzer ve sticku nanesu štětcem s lehkou rukou také Hoola bronzer od značky Benefit, který používám něco málo přes rok a vzhledem k tomu, že ho používám denně, opotřebovanost na něm nejde zase až tolik poznat, což je určitě velké plus a opravdu mohu jen doporučit, protože vaše utracené peníze na tomto produktu jsou sto procentně prokazatelné na  jeho kvalitě.


Po bronzeru používám tvářenku, tato je má nejoblíbenější, je to Rockateur od značky Benefit. Na tváři je vypadá velice přirozeně, ač má v sobě jemný shimmer. Má odstín do rose gold barvy.


Jako dalí je na řadě pudr. Je většinou individuální a zrovna teď používám Studio Careblend/Pressed od Macu. 


Poté používám něco ve stylu rozjasňovače. Je to Georgia od Benefitu, kterou už bohužel nenajdete, přestala se totiž vyrábět. Tento produkt byl myšlen ve stylu pudru na celý obličej, ale vzhledem k tomu, že má v sobě jemný shimmer, dávám si ho vždy pomocí fan štětce, který akorát dodá takovou menší záři. 


Když se přesuneme na oči, používám jako bázy pod oční stíny Paint Pot v ostínu Painterly od Macu. Je to krémový stín barvy pleti. 


Jako první stín z paletky Natural Eyes  od Too Faced používám Heaven, abych trochu 'zapudrovala' krémový stín a tím pádem i déle vydržel a potom používám Cashmere Bunny a Nudie oboje naráz a dám je na pohyblivé víčko, udělá to jen efekt a přirozeně to prohloubý pohled. 


Jako další používám na obočí gel gimme brow od Benefitu který, jak jsem zjistila sama, nemá konkurenta. Zkoušela jsem například od Lorealu Brow Artist Plumper, ale ten jsem musela rozčesávat štětečkem na obočí, nabíral na štěteček moc produktu a drolil se. Tento je pravý opak. 


A jako úplně poslední věc používám řasenku Roller Lash od Benefitu, které jsem také propadla, nedokážu úplně posoudit která je lepší mezi Roller Lash a They're Real, podle mého názoru jsou tyto dvě řasenky královnami všech řasenek. 

To je pro dnešek vše, doufám, že se článek líbil :)