neděle 15. listopadu 2015

Sephora Black Haul

Ahoj,
Po dlouhý době nějaký článek. Tentokrát takový mini haul ze Sephory. Každý, kdo má Sephora Black kartu, dostal poštou vánoční katalog, který obsahuje mnoho slev a výhod k nákupům. Jedna z těch hlavních nabídek byla 20 % sleva na celý sortiment mezi dny 7.11. - 17.11. Nechtěla jsem tam utratit všechny své peníze, protože za chvíli budou Vánoce. Vybrala jsem si tedy dva sety.





Jako první jsem si vybrala set pěti rtěnek Killer Heels Lipstick Coffret od Nars v kolaboraci se Stevenem Kleinem. Odstíny zleva: Fire Down Below, Jungle Red, Joyous Red, Mayflower, Little Darling. Žádný odstín těchto rtěnek není novinkou. V balení se vyskytují jak polo-matné rtěnky (Little Darling, Mayflower), tak lesklé (Fire Down Below, Jungle Red, Joyous Red), některé obsahují i jemný shimmer. 
Cena bez slevy je 1150.-




Jako druhý jsem si koupila set od Too Faced, Happily Ever Lasting Lip & Cheek Duo. Set obsahuje Melted v odstínu Melted Peony a tvářenku Love Flush v odstínu Justify My Love. Upřímně, růžová není moje barva, obzvlášť na rty. Ale vzhledem k tomu, že toto duo stojí pouze 350.-, chtěla jsem vyzkoušet aspoň konzistenci obou produktů. Melted mě natolik zaujal, že až najdu správný odstín, který mi bude sedět, rozhodně si pro něj půjdu. Zatím se rozmýšlím mezi Melted Natural a Melted Sugar. Tvářenka je velice pigmentovaná s jemným shimmerem. Zase to není můj šálek kávy, ale za ty peníze to stojí za vyzkoušení. 




Doufám, že se článek líbil a užijte si zbytek dne :)