pátek 11. března 2016

Geneva 03/2016

Ahoj, dneska jsem se rozhodla udělat článek o mém výletě do Ženevy.



Jela jsem tam díky tomu, že můj taťka a jeho kamarád jsou velcí fanoušci aut (jako každý chlapi asi, že?) a chtěli se podívat na International Motor Show, která se prý každoročně koná, nejsem žádný expert, takže se mohu mýlit, ale co..
Ve čtvrtek, 10.03., jsme ráno jeli na letiště (jeli jsme autobusem protože jsme neměli žádnou těžkou bagáž), letěli jsme asi hodinu a půl, dorazili jsme okolo dvanácté hodiny a ta výstava je vedle letiště, takže jsme šli hned po přistání tam. V hale, kde byla přímo ta výstava aut byl příšerně vydýchaný vzduch, takže asi po hodině, co jsme se mimochodem posunuli od vchodu asi o 200 metrů, ne že by tam bylo tolik lidí, ale taťka s jeho kamarádem si chtěli skoro každé auto zkusit, jak se v něm sedí, jak vypadá zevnitř a podobně. Říkala jsem si, že to nemůžu celou dobu vydržet a tak jsem si šla sednout do kavárny, kde jsem si po další tři hodiny četla knížku.
Když bylo po výstavě, šli jsme se podívat do hotelu a poté jsme se šli projít.
Ženeva jako taková není moc výrazné místo. Skoro všude můžete vidět nějaké jeřáby či stavební stroje, ale přesto se mi velice líbí její centrum, neboli nábřeží, protože zasahuje doprostřed města obrovské jezero, což nakonec vypadá i jako moře. Bylo tam i spousta přístavů, a procházet se mezi nimi s foťákem je moje velice oblíbená činnost. Bohužel, když jsme se dostali konečně k vodě už se začínalo stmívat, ale i přesto vám sem hodím nějaké ty fotky. A také jsem celý výlet točila malé úryvky na svůj mobil, sestříhala je a vznikl z toho vlog, na který budu moc ráda kdyby jste se podívali :)
Další den už jsme jen jeli hned ráno na letiště a v deset hodin jsme přistáli zpátky v Praze.
Jo, a ještě jedna poznámka: Vzhledem k tomu, že jsem letěla letadlem naposledy před dvěma lety, je ve vlogu docela dost záběrů z okénka letadla :))