středa 16. března 2016

Places I'd love to travel to

Ahoj, dneska je to článek o místech, kam bych se chtěla podívat. Ať už to jsou města, či místa jako Universal v Orlandu. 





Amsterdam

Jako první je momentálně na seznamu Amsterdam. Mám představu jednoduše, že se po ránu procházím po uličkách podél kanálu, v pouličním květinářství si koupím tulipány a půjdu si sednou do místní kavárny. 




Amerika

Neboli spíše USA. Píšu to velice stručně, ale hlavní města, které bych chtěla navštívit jsou samozřejmě New York, Los Angeles, San Francisco, Orlando a Florida. 

     
Universal Park

Dalším místem, které je tedy v Orlandu je Universal, a to hlavně Wizarding World Of Harry Potter. Harryho Pottera mám strašně ráda a návštěva tohoto parku by byl splněný sen.


Paříž

V Paříži jsem byla v roce 2009, nejsem si jistá, jak bych to měla popsat, ale v té době, kdy jsme tam byli mi bylo 9 let. Vše, co si z Paříže pamatuju, je Eiffelova věž, Mona Lisa a úryvky z Disneylandu. Podle mě je to veliká škoda, a proto se tam chci na sto procent vrátit.


Miláno

O tomto městě toho moc nevím, vím jen to, že kdykoli vidím fotky, velice se mi líbí jejich architektura a všechny stavby, velice si potrpím na světlé památky, ano, vím, zní to divně, to přiznávám, ale je to tak, jen si představte, kdyby většina památek v Praze byla v bílé barvě... Dokonalost!


Vatikán

Do Vatikánu se chci podívat už velice dlouho, a to hlavně díky filmu 'Andělé a démoni', ve kterém hraje btw. můj nejoblíbenější herec, Tom Hanks. Zase je to díky architektuře a vzhledu města.


Řím

Nikdy jsem v Itálii nebyla a jak na to koukám, na mém seznamu míst, kam se chci podívat, se to nejspíše projevilo více než-li dost. A navštívit památku jako je Koloseum je sen sám o sobě.



Maledivy

Co k tomu dodat? Ani sama nevím. Maledivy jsou ráj sám o sobě, představte si být ku příkladu dva týdny v obklopení pár turistů, které stěží potkáte a s personálem hotelu. Za pár hodin můžete obejít celý ostrov (samozřejmě záleží na tom, který si vyberete) a pouze si užívat sluníčka, vody a klidu. 


Hezký zbytek dne :)