neděle 24. dubna 2016

Farmers Markets - Where to in Prague?

Ahoj, dnes jsem se rozhodla udělat článek, kam zajít na farmářské trhy. V tuhle dobu, neboli když začíná být jaro a tím pádem i teplo jsem začala chodit více ven, do Prahy, a skoro každý víkend, tedy sobotu i na farmářské trhy. 



Většinou chodím s mamkou na kulaťák, kde jsou od 8h do 14h. Jestli můžu doporučit, radši si přivstaňte, není tam tolik lidí a čím dříve tam pojedete, tím seženete lepší zboží. O tom přivstání to myslím bohužel vážně, včera jsme tam nemohli být na půl devátou, jako většinou, ale až na půl dvanáctou. Byla to hrůza! Fajn, až zase tak strašný to nebylo, ale byly tam hrozné davy lidí a dlouhé fronty, což jsem ještě nezažila. 
Na trhu jako takovém seženete od různých domácích potravin, pečiva, zeleniny, masa a mléčných výrobků až po nádherné květiny, košíky a různé dekorace. 
Pokud jde o můj nejoblíbenější stánek, nevím sice jak se jmenuje, podle mě ani nemají název, ale prodávají tam výrobky z levandule, ať už med, pusinky či čerstvé palačinky, které si tam dávám pokaždé. 
Doporučit bych mohla i 'pekařský' stánek, kde si pokaždé kupujeme čerstvou francouzskou bagetu, nebo například stánek s těstovinami, kde seženete samozřejmě domácí těstoviny a také různé varianty pest. Včera jsem si zrovna koupila bazalkové, dnes jsem ho měla k obědu a musím říci, že chutná skvěle, úplně stejně, jako ho dělává mamka. 
Pokud se rozhodujete jakou lokalitu farmářských trhů vybrat. Tento můžu jen doporučit, najdete tu skoro vše, co byste mohli čekat od farmářských trhů, a to ve velikém výběru. 
Znám i lidi, kteří chodili na trhy třeba na Palackého náměstí či na I. P. Pavlova, a všichni potvrdili, že se jim nejvíce líbí trh na kulaťáku. 



Užijte si zbytek dne :)