neděle 15. května 2016

Meeting Alfie Deyes

Ahoj, dneska jsem se s vámi chtěla podělit v článku o dnu, kdy jsem potkala Alfieho Deyese. 

O tom, že tu bude Alfie jsem se vlastně dozvěděla díky mé kamarádce až v den, kdy do Prahy dorazil. Jedna z mých velkých ikon je už pár let Zoe Sugg, která jestli nejste obeznámeni je Alfieho přítelkyně. Díky ní jsem začala sledovat více anglických youtuberů, jako je právě například Alfie. No a když jsem se tedy dozvěděla, že je ve městě, kde bydlím, začala jsem trochu vyšilovat, bylo mi jasné, že tu nepobude dlouho, a tak jsem se snažila získat co nejvíce informací, proč tu je, kde je ubytován, ano stal se ze mě na pár hodin stalker. Zjistila jsem, že sem přijel na akci Engage 2016, která se konala ve Forum Karlín. 
Vzhledem k tomu, že když jsem se o tom, že je tady dozvěděla, bylo nějak okolo podvečera minulou středu, bylo mi jasné, že někam jet je už blbost. Bydlím spíše na kraji Prahy než v centru a vzhledem k tomu, že jsem ráno měla vstávat do školy, nechtěla jsem se vrátit někdy po půlnoci. Tak jsem se nakonec domluvila s kamarádkou ze třídy, že podle jeho Snapchat story bysme ho zkusili další den najít.
Ve čtvrtek jsem se bohužel dozvěděla, že akce bude trvat celý den, a že Alfie jede k večeru domů. Nějak jsem se smířila s tím, že ho nepotkám a nakonec jsme šli do hračkářství Hamley's, o kterém asi už většina z vás slyšela, protože ho v poslední době navštívili snad všichni. Na cestě domů, jednu zastávku před tím, než jsem měla vystupovat Alfie někomu retweetnul, s tím, že za chvíli půjde na stage, a přibližně tak do hodiny půjde ven se pozdravit s lidma. V tu chvíli jsem se rozklepala, vím že to zní až děsivě, ale ten adrenalin byl hodně velkej. Nastalo u mě velice těžké rozhodování, protože jsem už mamce volala, že pojedu domu a na Karlín jsem to měla asi 45 minut. Nakonec jsem si ale uvědomila, že když bych to nechala plavat, velice bych toho poté litovala. A tak jsem udělala otočku, a spěchala zpátky na tramvaj. 
Do Forum Karlín jsem dorazila o třičtvrtě hodiny  později od jeho tweetu. Dohromady jsem tam čekala další dvě hodiny a půl, ale upřímně to za to stálo. Při čekání se nás různí lidé ptali, na koho čekáme a jestli čekáme na Alfieho, a když jsme jim řekli že ano, všichni se divili. Dokonce si nás i někteří lidé fotili. 


Musím říct, že na to jak spěchal na letadlo, udělal si na každého dostatek času, s každým se vyfotil, podepsal se a každého se zeptal jak se má. 
Hned jak přišel, zeptal se zdvořile, jak to uděláme, aby se s každým mohl potkat a vyfotit. Udělali jsme řadu, bylo nás tam celkem asi třicet. Když jsem byla na řadě, obejmul mě, zeptal se mě jak se mám a pak ještě pár věcí, které si bohužel nepamatuji, protože mám docela okno, je to nejspíš tím, že jsem po asi třech letech sledování jeho videí i vlogů nemohla uvěřit, že ho konečně potkávám. Udělali jsme si fotku a poté jsem ho ještě poprosila o selfie, kterou mi poté na mobil vyfotil.. ano, on! Nakonec jsem ho ještě jednou obejmula a přenechala ho ostatním. Na fotkách nevypadám nějak zvlášť dobře, vzhledem k tomu, že jsem vycházela z domova v půl sedmé ráno a hned první dvě hodiny ve škole jsme měli tělocvik, ale to prosím přehlédněte. I mě docela mrzí, že jsem si nevzala na podepsání mojí Pointlessblog Book 2, ale aspoň se mi poté ještě podepsal do diáře. 
Asi po dvaceti minutách už musel bohužel odejít, protože spěchal na letiště a nakonec nás i natočil na jeho Snapchat, díky čemuž jsem ho teď měla 24 hodin zablokovaný, protože jsem si přes nějakou aplikaci toto video stáhla, a prý je to nelegální :P.
V každém případě, děkuji za přečtení a užijte si zbytek dne :)






Ještě taková malá vsuvka: Tu černobílou fotku jsem i dnes přidala na Twitter, a Alfie mi jí dokonce lajknul :D, prostě je tento týden nějaký fangirlingový.